Przepisy na obiad

Kasza bulgur z kurczakiem, cukinią i pietruchą

163 Views
0
(0)

Bulgur przepisy

Kasza bulgur – co czyni ją zdrową? Niski indeks glikemiczny, duża zawartość białka i niewielka ilość tłuszczów. Zawiera dwa razy więcej błonnika niż brązowy ryż i mniej kalorii niż inne produkty zbożowe, nie powoduje wzdęć i gotuje się bardzo szybko. Do tego zawiera witaminy z grupy B, magnez, żelazo, fosfor, chrom (który zmniejsza apetyt na słodycze :)) i smakuje pysznie! Koniecznie przetestujcie ten przepis, a na pewno dołączycie do fanów kaszy bulgur.

Lista składników na 1 dużą porcję

– 70g kaszy bulgur (niecała połowa szklanki)

– 100g fileta z kurczaka (jeden bardzo mały filet)

– pęczek pietruszki

– 1 mała cukinia

– połówka małej czerwonej cebuli

– słodka papryka

– sól himalajska, czarnuszka, 2 łyżki oleju kokosowego


Krok po kroku

1) Kaszę gotujemy według przepisu na opakowaniu.

2) Cukinię kroimy w kostkę, doprawiamy i smażymy na łyżce oleju kokosowego do miękkości.

3) Czekając na cukinię drobno kroimy cebulę oraz pietruszkę. 

4) Do miseczki dodajemy kaszę, cukinię, cebulę, pietruszkę. Na tej samej patelni w razie potrzeby dodajemy odrobinę oleju kokosowego i smażymy przyprawionego kurczaka. Przekładamy do miseczki i wszystko razem mieszamy. Można zjadać od razu, albo zapakować do lunchboxa.


Bulgur przepisy. Smacznego! 

Jak oceniasz ten post?

Naciśnij gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Ocena: 0

Brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

You Might Also Like

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz