Przepisy na obiad

Fit ryba po grecku

25 Views
0
(0)

Ryby to bogactwo kwasów omega-3, które spowalniają procesy starzenia, mają działanie przeciwnowotworowe, obniżają poziom trójglicerydów we krwi i mają wiele innych pozytywnych działań na nasz organizm – dlatego warto je spożywać chociaż raz w tygodniu. Dzisiaj przepis na moją ulubioną fit rybkę po grecku 🙂

Lista składników

– 400g fileta z chudej ryby

– 2 marchewki

– 2 pietruszki

– mały seler

– 2 cebule

– słoik koncentratu/przecieru pomidorowego 

– liść laurowy

– kilka ziarenek pieprzu

– 2 ziarnka ziela angielskiego

– sól, pieprz

– 2 łyżki oliwy

– pół szklanki wody


Krok po kroku

1) Warzywa obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach.

2) Cebulę pokroić w półtalarki.

3) Oliwę rozgrzać w rondlu, podsmażyć starte warzywa, doprawić i dusić pod przykryciem 3 minuty, Dodać 0,25 szklanki wody i dalej dusić do miękkości warzyw. 

4) Zeszklić cebulkę i dodać do rondla.

5) Dodać liść laurowy, pieprz, ziele angielskie, kolejne 0,25 szklanki wody i przecier pomidorowy. Dusić na wolnym ogniu mieszając od czasu do czasu.

6) W tym czasie na drugiej patelni rozgrzać oliwę i podsmażyć na niej rybę.

7) W półmisku układamy rybę, a na nią pierzynkę z tartych warzyw. Można udekorować pietruszką.


Smacznego!

Jak oceniasz ten post?

Naciśnij gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Ocena: 0

Brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

You Might Also Like

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz