JAK ZMOTYWOWAĆ SIĘ DO ĆWICZEŃ? KILKA CENNYCH RAD DLA KAŻDEJ KOBIETY!

Każda z nas marzy o zgrabnej sylwetce, o dobrej kondycji oraz pełnym zdrowiu. Aby osiągnąć ten cel powinnyśmy systematycznie i regularnie ćwiczyć, oraz zadbać o  właściwą dietę. Niestety często dopada nas brak chęci i wypalenie, nasza motywacja zaczyna spadać i szukamy kolejnych wymówek, aby tylko nie trenować. Jeśli tylko masz poczucie, że nie dajesz już z siebie 100% zacznij działać, aby Twój wcześniejszy wysiłek nie poszedł na marne!

Poniżej kilka cennych rad, które pomogą Ci się zmotywować do regularnych ćwiczeń! 🙂

WYZNACZ SOBIE KRÓTKOTERMINOWY CEL

Wyznaczenie sobie celu sprawia, że trening staje się efektywniejszy. Wyznaczaj sobie małe cele, dzięki czemu będziesz częściej czerpała satysfakcję ze swojej pracy. Ciesz się małymi sukcesami 🙂 Nie musisz ćwiczyć codziennie, zacznij od 2 do 3 treningów tygodniowo i stopniowo je zwiększaj. Zobaczysz, że za jakiś czas ciężko będzie Ci sobie wyobrazić tygodnia bez aktywności fizycznej 🙂

STÓRZ SWÓJ PLAN TRENINGOWY

Zaplanuj swoje treningi i dni, w które będziesz ćwiczyła. Dzięki temu będziesz już od rana nastawiona na to, żeby wykonać trening. Dobre nastawianie to połowa sukcesu!

MYŚL O KORZYŚCIACH, KTÓRE PRZYNOSZĄ CI TRENINGI

Pomyśl o tym, że poczujesz się lżej, wysmuklisz sylwetkę, zwiększysz odporność, dotlenisz organizm, a co najważniejsze będziesz miała więcej energii i poprawisz swoje samopoczucie! Polecam również śledzenie swoich postępów, mierz się i waż. Uciekające centymetry i kilogramy to dopiero motywacja!

OTOCZ SIĘ LUDŹMI, KTÓRZY RÓWNIEŻ TRENUJĄ

Z pewnością na motywację wpływają ludzie, którymi się otaczamy. Fajnie mieć w pobliżu osoby, które podzielają Twoją pasję i również trenują. W tych czasach mnóstwo kobiet ćwiczy i dzieli się swoimi efektami i przemyśleniami. Warto poszukać w okolicy grupę osób, które razem trenują i motywują się nawzajem. Dodatkowo Twoja druga połowa wiedząc o Twoim słabszym dniu namówi Cię na wspólny trening. Wsparcie drugiej połowy jest bardzo motywujące 🙂

NIE POPADAJ W RUTYNĘ

Bywa tak, że przez długi czas ćwiczymy z tą samą instruktorką i robimy te same ćwiczenia. W końcu zwyczajnie dopada nas monotonia i nuda, dlatego trzeba urozmaicać swoje aktywności. Zmieniaj zestawy ćwiczeń, trenuj z różnymi instruktorami i pytaj swoje koleżanki z kim i co ćwiczą.

POCHWAL SIĘ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, ŻE ĆWICZYCH

Wrzucaj swoje zdjęcia po treningu, dziel się przemyśleniami i swoimi efektami. Z pewnością zyskasz ogromną grupę wsparcia, którzy nie tylko  docenią Twoje starania, ale będą Cię w chwilach zwątpienia motywować do dalszej walki!

OGLĄDAJ FILMIKI MOTYWACYJNE I CZYTAJ WPISY INNYCH ĆWICZĄCYCH KOBIET

Oglądanie historii ludzi, którzy odnieśli sukces i spełnili swoje marzenia bardzo inspiruje. Dodatkowo uwierzysz w siebie i swoją siłą! Jeśli będziesz miała gorszy dzień oglądnij filmik lub odwiedź kilka profili kobiet, których życie zmieniło się odkąd zaczęły ćwiczyć. To da Ci na pewno mocnego powera!

POMYŚL O TYM JAK CZUJESZ SIĘ PO TRENINGU

Ja po treningu czuję się szczęśliwsza, mam uśmiech na twarzy, jestem zrelaksowania i nie odczuwam żadnego stresu. Dodatkowo wierzę w swoją siłę i wiem, że każdy wykonany trening to kolejny krok do wymarzonego celu.

ĆWICZ PRZY SWOJEJ ULUBIONEJ MUZYCE

Przygotuj playlistę swoich ulubionych piosenek, które będą Ci towarzyszyły podczas treningu. Dzięki temu ćwiczenia będą znacznie przyjemniejsze, a czas będzie upływał jeszcze szybciej.

POZWÓL SOBIE NA PRZYJEMNOŚCI

Osiągając swoje małe cele pozwól sobie na małe przyjemności. Zrób coś co uwielbiasz robić i co sprawia Ci radość 🙂 Nagradzając się – motywujesz się!

MYŚL POZYTYWNIE!

Pomyśl o tym, że Twoje marzenia i cele mogą się spełnić. Nie rozpamiętuj swoich porażek i słabszych dni. Myśl o tym co jest teraz i swojej przyszłości, która dzięki ćwiczeniom i zdrowej diecie będzie naprawdę cudowna!

Pamiętaj o tym, że nawet najlepsi sportowy mają czasami trudne dni i ciężko im się zmotywować do treningu. Nie jesteś w tym sama, dlatego walcz, motywuj siebie i inne kobiety! Nigdy nie porównuj się z innymi, bądź zawsze sobą i trenuj według swoich możliwości. Myśl o swoich celach i marzeniach, które na pewno się spełnią jeśli w to uwierzysz! Jeśli potrzebujesz informacji na temat zdrowego odżywania zajrzyj tutaj, jeśli szukasz pomysłów a treningi zapraszam tutaj

Wierzę w Was! Dajcie z siebie wszystko! 🙂