NIE JESTEŚ W STANIE SPALIĆ TKANKI TŁUSZCZOWEJ? OTO 8 PATENTÓW, KTÓRE POZWOLĄ CI SCHUDNĄĆ!

Niestety nie jest łatwo spalić tkankę tłuszczową, w szczególności kiedy najbardziej nam na tym zależy. Aby ułatwić sobie życie warto wiedzieć co zrobić, aby tłuszcz szybciej się spalał. Oczywiście na początku pilnuj diety i właściwie się odżywiaj. O zdrowym odżywaniu możesz przeczytać w zakładce FIT ODŻYWIANIE. Do diety dołóż aktywność fizyczną, a jeśli brakuje Ci pomysłów wykorzystaj treningi i wskazówki, które znajdziesz w zakładce FIT ĆWICZENIA.

 

Poznaj 8 skutecznych sposobów, które pozwolą Ci schudnąć!

WYBIERZ SIĘ NA WYCIECZKĘ!

Warto widzieć, iż chodzenie na wycieczki z plecakiem, który waży 20% masy Twojego ciała przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej, aż o 30%! Jeśli nie plecak możesz zacząć stosować kijki podczas spacerowania. Maszerując PRAWIDŁOWO TECHNICZNIE z kijkami nordic walking oraz stawanie dłuższych i mocniejszych kroków pozwoli Wam zwiększyć wydatek energetyczny aż o 67% w porównaniu do zwykłego spaceru.

ĆWICZ NA  SWIEŻYM POWIETRZU

Trening na świeżym powietrzu pomaga spalić więcej kalorii. Chłód aktywuje brunatną tkankę tłuszczową, która utrzymuje ciepło w organizmie. Gdy jest nam zimno brunatny tłuszcz aktywuje do spalania zwykły tłuszcz. Proces rozpoczyna się już po pierwszej minucie w temperaturze 4 stopni! Aktywację brunatnego tłuszczu powoduje dodatkowo słońce.

ŚPIJ W SAM RAZ!

Optymalna długość snu to według amerykańskich naukowców 6 godzin. Tyle czasu wystarczy, aby organizm zminimalizować odkładanie się tkanki tłuszczowej na brzuchu. Zakończ trening co najmniej 3 godziny przed pójściem spać, ponieważ adrenalina wydzielana poprzez wysiłek przeszkadza często zasnąć.

WAŻNE JEST ODPOWIEDNIE TĘTNO

Amerykańscy naukowcy wykazali, iż podczas wysiłku fizycznego spalanie tkanki tłuszczowej jest najbardziej efektywne przy 134 uderzeniach serca na minutę. Biegając z tętnem 134 spalimy nawet 0,7 g tłuszczu na minutę. Jeśli zaczynasz biegać poznaj 10 ćwiczeń, które wzmocnią Twoją wytrzymałość podczas biegu.   

DYNAMICZNE ĆWICZENIA PODNOSZĄ TEMPO SPALANIA

Najwięcej tłuszczu spala się podczas intensywnych i dynamicznych ćwiczeń, np. podczas podnoszenia ciężarów, które trwa sekundę. Opuszczanie ciężaru powinno trwać nieco dłużej, około 3 sekundy. Ten schemat jest w stanie wspomóc spalanie tkanki tłuszczowej o 12%. Najlepsze efekty są przy przysiadach, wspinania się na palce, czy też wykrokach z hantlami.

TRENING INTERWAŁOWY

Bardzo skuteczny w spaleniu tkanki tłuszczowej jest trening interwałowy, który w swojej wysokiej fazie intensywności trwa 8 sekund, a w niższej fazie 12 sekund. Możesz wykonać trening na rowerze w takim schemacie: 8 obrotów w maksymalnym tempie a potem 12 obrotów na ok 40-50% możliwości. Trening wykonuj dwa razu w tygodniu po 20 minut. Pierwsze efekty zauważysz już po 2 tygodniach!

ZBILANSOWANA DIETA

Staraj się jeść 5 małych posiłków dziennie, aby szybciej spalać tkankę tłuszczową. Jedz co trzy godziny, dzięki czemu zachowasz smukłą sylwetkę. Trzy posiłku powinny zawierać węglowodany, białko i zdrowe tłuszcze. Jeśli Twoje dwa ostatnie posiłki będą składać się z70% białka możesz mieć pewność, że spalisz 81 kalorii więcej niż gdybyś spożył więcej węglowodanów.

WITAMINY

Witaminy są doskonałym wsparciem w walce z tłuszczem. Wysoki poziom witaminy D wspomaga szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. 100g filet z łososia zdecydowanie zaspokoi Twoje dzienne zapotrzebowanie na witaminę D. Rybę dopraw dodatkowo czosnkiem i cytryną, zjedz z sałatą polaną sosem vinegret.

POWODZENIA 🙂