SMUKŁE I ZGRABNE NOGI TO MARZENIE KAŻDEJ KOBIETY! OTO ZESTAW KILKU ĆWICZEŃ, KTÓRE CI TO ZAGWARANTUJĄ!

Każda kobieta marzy o zgrabnych i smukłych nogach do nieba. W szczególności kiedy robi się ciepło chcemy zakładać krótkie spodenki, spódniczki czy sukienki. Nie każda z nas może pochwalić się wyjątkowo pięknymi nogami, dlatego często rezygnujemy z ich odsłonięcia. Jednak tak być nie musi! Trzeba się wziąć natychmiast do pracy! Włącz do swojego treningu ćwiczenia, które pozwolą uzyskać Ci efekt smukłych nóg!

JAK WYSMUKLIĆ NOGI?

Odpowiedź jest jedna: TRZEBA REGULARNIE ĆWICZYĆ! Bardzo ważne jest to, aby ćwiczenia wykonywać systematycznie! Jest to klucz do sukces. Regularny trening jest niezwykle potrzebny, aby wyglądały one atrakcyjnie. Jędrne i smukłe łydki i uda bez grama zbędnego tłuszczu same się nie zrobią.

Dzięki systematycznemu treningowi uzyskacie efekty, o których marzycie. Ćwicz co najmniej 2 razy w tygodniu. Po pierwszych trzech tygodniach treningu będą widoczne pierwsze efekty.

Oprócz treningu nie zapomnij o zdrowej i zbilansowanej diecie!

Inspiracji możesz szukać w zakładce FIT ODŻYWIANIE.

JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ TRENING?

Trening jak wcześniej pisałam powinien być wykonywany co drugi dzień.

Dni bez treningu poświęć na odpoczynek i regenerację. Możesz również wybrać się na spacer lub pobiegać.

Trening nie powinien trwać od 40 do 60 minut.

Trening zacznij od rozgrzewki, a zakończ ćwiczeniami na rozciąganiu.

Trening możesz bez przeszkód wykonać w domu.

PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA:

Ćwiczenia wykonuj po 10 -15 powtórzeń

WZNOSY ŁYDEK

Stajemy na krawędzi stepu (możesz wykorzystać również schodek na klatce schodowej), pięty mają wystawać lekko poza jego krawędź. Kolejno unosimy jedną nogę i utrzymujemy ciężar ciała oraz równowagę na drugiej nodze. Następnie siłą z mięśni łydek wznieś się do góry, potem zejdź do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie powtórz na drugą nogę.

PRZYSIADY PRZY ŚCIANIE

Stajemy przy ścianie, nogi rozstawiamy na szerokość bioder. Opieramy plecy o ścianę i zsuwamy się tak, aby uda były równolegle do podłogi, natomiast kolana znajdowały się nad stopami. Zatrzymaj się w takiej pozycji tak długo jak potrafisz, a potem powróć do pozycji wyjściowej.

WSPINACZKA W MIEJSCU

Przyjmujemy pozycję startową jak do biegu, następnie napinamy mięśnie brzucha i zmieniamy ustawienie nóg w szybkim tempie. Jedna noga ma być prosta druga zgięta.  Ćwiczenie wykonujemy przez minutę.

PRZYSIADY Z PIŁKĄ

Przyda się miękka pilatesowa piłka, poduszka, albo koc zwinięty w rulon. Umieszczamy piłkę między kolanami i wykonujemy powoli przysiad. Pamiętaj o tym, aby trzymać proste plecy. Piłkę ściśnij kolanami i napnij brzuch. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie.

Może Cię jeszcze zainteresować:

PŁASKI BRZUCH W TYDZIEŃ!

JAK POZBYĆ SIĘ FAŁDEK I BOCZKÓW

JAK WYSMUKLIĆ TALIĘ